"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ҚЫЗЫЛҰЙЫМ АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗІГІ ОРТА МЕТЕБІ" КММ
КГУ «ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА КЫЗЫЛУЮМ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақстан тарихы 5-сынып

03.03.2018

Қазақстан тарихы 5-сынып

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А  Ежелгі көшпелілер өмірі

Мектеп: Қызылұйым негізгі мектебі

Күні

Мұғалімнің аты- жөні:Естаев Темірбай

Темірханұлы.

Сыныбы:5

Қатысқандар

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары

5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

Сабақтың мақсаты

Барлығы -көшпелілердің

әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіне алады;

Көпшілігі-Көшпелілердің

қолданбалы  өнерінің ерекшеліктерін

талқылап, киіз үймен байланыстыра алады;

Кейбірі-Көшпелілердің

әлемдік өркениетке қосқан үлесіне шетелдік саяхатшылар мен зерттеушілердің

деректерін мысал ретінде келтіре отырып, 

баға бере алады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

білу, түсіну, қолдану

Тарихи концепт

Өзгеріс және сабақтастық, дәлел

Бағалау критерийлері

-киіз үйдің құрылысының,  іші-сыртының үш бөліктен тұратынын біледі;

- көшпелілердің қолданбалы 

өнерінің ерекшеліктерін талқылап, киіз үймен байланыстырады;

шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын

зерттейді;

-көшпелілердің

әлемдік өркениетке қосқан үлесіне баға береді.

Пәнаралық

байланыс

География,

қазақ әдебиеті, дүниежүзі тарихы.

Құндылықтарды дарытуы

Шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын зерттейді

Құндылықтар:

-

патриотизм

-

отансүйгіштік

-

өз халқы үшін мақтаныш

- ұлттық сана – сезім

АКТ

дағдылары

Интернет арқылы презентация,

бейнетаспаны тыңдау.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:

Киіз үй, қанат, шаңырақ, қолданбалы өнер, кепе, жертөле, ,ауыздық, ер

тоқым, бес қару.

Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер:

Мен келесі өзгерістерді байқадым....

Көшпелі мал шаруашылығы адам өмірін өзгертті/өзгертпеді

себебі....

Киіз үйдің мынадай түрлері болады.....

Біздің топтың ойынша....

Алдыңғыбілім

Көшпелілік өмірдің қалыптасуын біледі.

 Сабақ жоспары

Уақытты жоспарлау

Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар

Дерек көздері

Басы

14

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

мин

 

 

 

 

Б Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Т/ж. «Әткеншек»әдісі арқылы оқушылардың өткен тақырыптарды меңгерген білімдерін тексеру. Оқушылар шеңберге тұрып төменде берілген сөздер

мен атауларға анықтама беріп, сағат тілі бойынша жалғастырып кету керек

1.     

Тебіндеу  -

2.     

Ер – тоқым -

3.     

350 кг -

4.     

Жем – шөп -

5.     

Көктеу -

6.     

Өнім айырбасы -

7.     

Арқан есу –

8.     

Тянь – Шань, Алтай

таулары –

9.     

Батыс Қазақстан –

10.  Қыстау

11.  Жартылай

көшпелі –

12.  Жайлау

дегеніміз -

Қалыптастырушы бағалау: Қол

шапалақ

М Оқушылардың назарына суреттер ұсынылады. Оқушылардың

жауаптары арқылы сабақтың тақырыбына шығу.

Балалар бұл суреттерден нені көре аламыз?

Балалар бүгінгі сабақтын тақырыбы қандай болуы мүмкін?

М Оқушыларды

сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру.

Ж/ж. Оқушылар көшпелілердің

баспанасы туралы БББ кестесін толтырады.

 (Жеке жұмыс)

 

 

 

Білемін

Білгімкеледі

Білдім

+

+

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан тарихы

5 сынып

Жалпы білім

беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ежелгі Қазақстан тарихы:

Жалпы білім

беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

10

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1мин

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М Бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы:  Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

Ж

Оқушыларға бейне материал көрсетіледі: "Ғажайып туынды" - Киізүй

Оқушылар бейне материал көріп болғаннан сон төмендегідей сұрақтарға жауап береді:

1.     

Сіздер бұл бейне материалдан не

көрдіңіздер?

2.     

Не себепті киіз үй көшпелілер үшін ең

қажетті баспана болып есептелді?

3.     

Киіз үйдің ерекшелігі неде?

 

Т/ж. 3.Тапсырма: Біреуі үйде, үшеуі қонақта әдісі

1 топ – киіз үйдің

құрылысы (іші-сыртының неше бөліктен тұратынын анықтап, мағынасын ашу керек)

Кластер жасау.

2 топ –киіз үйдің

түрлерін, оның ішіндегі жиһаздары туралы суретін салу.

3 топ -«Киіз үй - көшпелілердің

киелі баспанасы»макетін жасап қорғау

Жұмысты қорғап болған соң, әр топ бір – бірін бағалайды

Топ бағалау

Бағалау критерийлері

1. Мазмұнын

аша білуі

2. Баяндаушы

шеберлігі

3.

Безендірілуі

4.     

Жұп/ж.Тапсырма:

«Т» кестесін

толтыру.  Оқушылар баспаналарды екі топқа:

кешегі және бүгінгі деп бөліп, алдымен жеке, кейін жұпта талқылайды. Осыдан кейін

әр топтан 1-2 оқушының пікірін тыңдау.

                                                

 т                                                 

 

Қалыптастырушы

бағалау смайлик

БББ кестесінің үшінші бағанын толтыру

Білемін

Білгім келеді

Білдім

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

"Ғажайып туынды"

– Киіз үй

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан тарихы

5 сынып

Жалпы білім

беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық

 

 

 

 

 

Ежелгі Қазақстан

тарихы:

Жалпы білім

беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

2

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  Кері

байланыс

 

 

 

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып,тест құрастыру.

 

 

 

Қазақстан тарихы

5 сынып

Жалпы білім беретін

мектептің 5 сыныбына арналған оқулық

 

 

 

 

Ежелгі Қазақстан

тарихы:

Жалпы білім

беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық

 

 

 

Просмотров: 454


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст