Қазақстан тарихы 5-сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі |
Мектеп: Қызылұйым негізгі мектебі | |||||||||||
Күні |
Мұғалімнің аты- жөні:Естаев Темірбай Темірханұлы. | |||||||||||
Сыныбы:5 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар: | ||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | |||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну | |||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы -көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіне алады; Көпшілігі-Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін талқылап, киіз үймен байланыстыра алады; Кейбірі-Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесіне шетелдік саяхатшылар мен зерттеушілердің деректерін мысал ретінде келтіре отырып, баға бере алады. | |||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
білу, түсіну, қолдану | |||||||||||
Тарихи концепт |
Өзгеріс және сабақтастық, дәлел | |||||||||||
Бағалау критерийлері |
-киіз үйдің құрылысының, іші-сыртының үш бөліктен тұратынын біледі; - көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін талқылап, киіз үймен байланыстырады; шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын зерттейді; -көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесіне баға береді. | |||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, қазақ әдебиеті, дүниежүзі тарихы. | |||||||||||
Құндылықтарды дарытуы |
Шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын зерттейді Құндылықтар: - патриотизм - отансүйгіштік - өз халқы үшін мақтаныш - ұлттық сана – сезім | |||||||||||
АКТ
дағдылары |
Интернет арқылы презентация, бейнетаспаны тыңдау. | |||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Киіз үй, қанат, шаңырақ, қолданбалы өнер, кепе, жертөле, ,ауыздық, ер тоқым, бес қару. Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер: Мен келесі өзгерістерді байқадым.... Көшпелі мал шаруашылығы адам өмірін өзгертті/өзгертпеді себебі.... Киіз үйдің мынадай түрлері болады..... Біздің топтың ойынша.... | |||||||||||
Алдыңғыбілім |
Көшпелілік өмірдің қалыптасуын біледі. | |||||||||||
Сабақ жоспары | ||||||||||||
Уақытты жоспарлау |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар |
Дерек көздері | ||||||||||
Басы 14 мин
7 мин
|
Б Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Т/ж. «Әткеншек»әдісі арқылы оқушылардың өткен тақырыптарды меңгерген білімдерін тексеру. Оқушылар шеңберге тұрып төменде берілген сөздер мен атауларға анықтама беріп, сағат тілі бойынша жалғастырып кету керек 1. Тебіндеу - 2. Ер – тоқым - 3. 350 кг - 4. Жем – шөп - 5. Көктеу - 6. Өнім айырбасы - 7. Арқан есу – 8. Тянь – Шань, Алтай таулары – 9. Батыс Қазақстан – 10. Қыстау – 11. Жартылай көшпелі – 12. Жайлау дегеніміз -
Қалыптастырушы бағалау: Қол шапалақ М Оқушылардың назарына суреттер ұсынылады. Оқушылардың жауаптары арқылы сабақтың тақырыбына шығу. Балалар бұл суреттерден нені көре аламыз? Балалар бүгінгі сабақтын тақырыбы қандай болуы мүмкін? М Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. Ж/ж. Оқушылар көшпелілердің баспанасы туралы БББ кестесін толтырады. (Жеке жұмыс)
|
Қазақстан тарихы 5 сынып Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық
| ||||||||||
Ортасы
10 мин
6 мин
1мин
5мин
|
М Бүгінгі сабағымыздың зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? Ж Оқушыларға бейне материал көрсетіледі: "Ғажайып туынды" - Киізүй Оқушылар бейне материал көріп болғаннан сон төмендегідей сұрақтарға жауап береді: 1. Сіздер бұл бейне материалдан не көрдіңіздер? 2. Не себепті киіз үй көшпелілер үшін ең қажетті баспана болып есептелді? 3. Киіз үйдің ерекшелігі неде?
Т/ж. 3.Тапсырма: Біреуі үйде, үшеуі қонақта әдісі 1 топ – киіз үйдің құрылысы (іші-сыртының неше бөліктен тұратынын анықтап, мағынасын ашу керек) Кластер жасау. 2 топ –киіз үйдің түрлерін, оның ішіндегі жиһаздары туралы суретін салу. 3 топ -«Киіз үй - көшпелілердің киелі баспанасы»макетін жасап қорғау Жұмысты қорғап болған соң, әр топ бір – бірін бағалайды Топ бағалау
4. Жұп/ж.Тапсырма: «Т» кестесін толтыру. Оқушылар баспаналарды екі топқа: кешегі және бүгінгі деп бөліп, алдымен жеке, кейін жұпта талқылайды. Осыдан кейін әр топтан 1-2 оқушының пікірін тыңдау.
т
Қалыптастырушы бағалау смайлик
БББ кестесінің үшінші бағанын толтыру
|
"Ғажайып туынды" – Киіз үй
Қазақстан тарихы 5 сынып Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық
| ||||||||||
Сабақтың соңы
2 мин
|
Кері байланыс
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып,тест құрастыру.
|
Қазақстан тарихы 5 сынып Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық
Ежелгі Қазақстан тарихы: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық | ||||||||||
| ||||||||||||